Snart tar jag nya steg

Tramp, tramp och tramp...

Snyggt jag fick till det där! Men okej nu ska jag berätta:

Jag tänker inte skriva så mycket mera här eftersom att jag samlar mina idéer till en ny blogg (lovar att länka den när den är klar). Jag har skaffat mig ett block bredvid sängen för att skriva ner mina idéer i eftersom jag kommer på mycket innan jag somnar.

Jag går verkligen in för det här, fast iof alla som känner mig vet ju att jag ger 110% varje dag och varje gång.

Vi firar med kanske den bästa bilden på Ola Salo.


Bildkälla


Kommentarer
Postat av: alexandra

sjukt snygg blogg! Undrar om du har lust att designa min blogg så får du en länkning?:)

2009-09-03 @ 15:03:52
URL: http://aallelicious.blogspot.com

Skriv något här så blir jag glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad är din e-postadress? (Bara jag som ser)

Vad är din bloggadress?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0