And catch the last weekend of the last week

Dashboard Confessional - Stolen

Idag råkade jag räkna veckorna till skolstarten, vilket var en jävligt dum idé! När jag kom fram till att det bara är ca 4 veckor (FATTA FYRA KORTA VECKOR!!!) kvar så fick jag någon form av skol/höst ångest. Okej att man blir lite halv deppig över att behöva gå upp tidigt varje morgon men jag brukar alltid vara glad över att det blir höst. Det är ju bättre att det blir mörkt och kallt, det tycker ju liksom alla... Nej men, det som skrämmer mig är att inte kunna spendera lika mycket tid med mina vänner. Jag har i princip träffat mina två bästa vänner varje dag nu i sommar. Jag orkar verkligen inte behöva välja plugg före vännerna.

Denna sommar har varit den bästa i hela mitt liv. Fast egentligen så kan ju fyra veckor gå jätte sakta också... Det är nog bättre att vi säger så istället!

Här kommer ett exempel på en mycket bra kväll/natt denna sommar:





 


Kommentarer

Skriv något här så blir jag glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad är din e-postadress? (Bara jag som ser)

Vad är din bloggadress?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0