Har du legat på botten av havet någon gång?

Jag kan med gott samvete lova att alla har legat längst ner på botten av havet och inte kunnat simma upp. Man har glömt hur man gör när man tar sig fram i vatten, hur man använder ben och armar. På botten är det mörkt, kallt och man
är ensam. Ingen annan når ner till dig och därför kan ingen hjälpa dig. Du får klara dig själv.

Ska jag avslöja hur man kommer upp till ytan igen? Ska jag avslöja hur man tar sig upp ur all den tvivel som man hamnat i? Tricket är att våga tro på sig själv. Om man säger till sig själv att man inte kan göra bättre än sitt bästa, då kan man ta sig upp till ytan och få luft igen. Om man tycker att det duger med att göra sitt bästa så kommer man minnas hur man använder ben och armar.

Det är ingen annan som har gjort så att du hamnat längst ner, det är du själv som begränsat ditt utrymme. Gör dig fri genom att lita lite mera på dig själv.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Snygg blogg.

2009-06-26 @ 22:46:00
URL: http://sojealous.blogg.se/

Skriv något här så blir jag glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad är din e-postadress? (Bara jag som ser)

Vad är din bloggadress?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0