The tryck maskin

Till er som undrar vart jag har fått min "tryck maskin" ifrån:
Jag vet inte vad affären heter och jag tror bara att den finns i nyköping. Men
om ni ska leta efter liknande tryck redskap så skulle jag kolla på någon affär
som säljer färger/penslar osv. Det var i en sådan butik jag fann min.
Dock är den rätt dyr, allt kostar ca 800kr.

Nu ska jag klättra upp i sängen, godnatt.


Ska läsa någon av dessa böcker. (Första boken i twilight serien och
kent boken, som man får med i kent-boxen.)


Var bara tvungen, jag gillar mitt hår på bilden.


Kommentarer
Postat av: LIAN

In på min blogg och tävla om den rosa klänningen! Det enda du behöver göra är att skriva vad du tycker om min blogg.Tävlingen avslutas imorgon kl 19:00 och då dras även en vinnare.

www.natalyw.blogg.se

2008-12-28 @ 23:35:28
URL: http://natalyw.blogg.se/
Postat av: ikram

eve, darling. Skit fin blogg du har ju <333 btw i miss u a lot //ikram

2008-12-29 @ 23:49:06
Postat av: Ikram

Var bara tvungen att skriva det här. När du väl börjar att läsa twlight så kommer du inte sluta ,believe me jag har läst nu alla fyra böckerna .

2008-12-29 @ 23:50:44
Postat av: Evelina

Ikram: Åh vad glad ja blev att du kommentera :D Saknar dig som satan ska du veta! Haha jag har redan läst boken 2 gånger, är inne på min 3:e gång haha :D

2008-12-30 @ 10:23:57
URL: http://glamourforeve.blogg.se/

Skriv något här så blir jag glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad är din e-postadress? (Bara jag som ser)

Vad är din bloggadress?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0